Hoe werkt EMT?

EMS fitness

We hebben allemaal wel eens gehoord van spierversteviging, maar we wisten niet dat het zo eenvoudig kon zijn. We zullen niet sterker en slanker worden door alleen zware gewichten te heffen, we zullen de resultaten die we willen alleen krijgen als we EMT vouchers en supplementen gebruiken in aanvulling op het trainen van zware gewichten.

Elke EMT-bon bevat een of meer van de volgende ingrediënten:

1. een echte les

2. EMT instructeur

3. Troothing instructie

4. Instructie voor oefeningen

5.tymphing video’s en handleiding.

Wanneer we onze voucher ontvangen, krijgen we een thuisstudie les om ons vertrouwd te maken met de technieken. Gewoonlijk wordt ongeveer 60 minuten besteed aan de technieken en 90 minuten aan conditionering. Daarna krijgen we een vraaggesprek over waarom we iets willen leren, welke problemen we zullen creëren en hoe we kunnen helpen. Hiervoor krijgen we een “helpende Handen” expositie om te demonstreren. Wij zullen advies krijgen over de invloeden die wij in de gezondheidsclub zullen creëren, zoals het verbeteren van het gevoel van eigenwaarde of angst, het bestrijden van depressie en andere stoornissen. We zullen leren hoe we onszelf kunnen motiveren om onze doelen te bereiken en hoe we in staat zijn om toekomstige problemen met gemak aan te pakken. We zullen leren hoe we het “haat”-concept kunnen gebruiken, zodat we IV-kinderen kunnen maken, onszelf kunnen verzorgen om aardig gevonden te worden, en hoe we anderen zover kunnen krijgen dat ze ons helpen vanwege de positieve invloed die we op hen zullen hebben.

Hoe te trainen

1. Onthoud waarom u dit doet: De EMS-training zal je gezondheid, je gevoel van eigenwaarde en hoe serieus je voor jezelf zorgt, verbeteren.

2. Zorg dat je de juiste uitrusting hebt: EMT training vereist het gebruik van de juiste apparatuur om de juiste instructies te geven aan de kinderen, uitvoerders, en trainers. Het gaat onder meer om de juiste grootte van de gewichten (gewichten voor kinderen – 10 – 4, gewichten voor volwassenen – 4 – 7, en een bankje met spotters) en het juiste type beweging (gymnastieksprongen of dansen). Dit is ook de plaats waar we een idee krijgen van hoe we EMT moeten gebruiken.

3. Let goed op: Als de voordelen en deReturnon Investment (ROI) van het programma niet zijn onderbouwd, doe het dan niet. Als u de feiten niet kent, weet u niet echt waar u mee bezig bent en verspilt u uw tijd.

4. Wees geen held: Maar al te vaak zal een persoon zijn eigen pers geloven. Een held is iemand die de eer krijgt, alle pers haalt en het publiek voor zich wint. Dat is niet altijd het geval. De persoon die je één keer per week ziet, is net zo slecht als de persoon die je één keer per week ziet.

5. Oordeel niet en blijf weg van het “straffen” van iemand of wat hij wel of niet presteert. De richtlijnen van het IOC (Internationaal Olympisch Comité) en de USAG (Amerikaanse delegatie) zeggen: “Straf atleten niet.” Je kunt veel dingen in het leven beïnvloeden, maar als je niet weet wat je doet, hoe zou je dan weten of iets schadelijk of goed voor je is? Vraag jezelf altijd af: “Is wat ik doe of doe voor mij?” Houd je ego in toom, maar weet wanneer het tijd is om iemand een “puh-pah” te geven!

6. Fitness en sport zijn twee dingen die we in het leven kunnen helpen: Er zijn fitness- en sportcomponenten aan al onze trainingen. Fit worden maakt ons niet alleen lichamelijk, geestelijk en emotioneel gezonder, het bevordert ook een betere gezondheid bij onze kinderen die het beter zal doen dan de fitness die zij bieden. Denk aan uw kinderen en de toekomstige generatie.

De AFCN Gerard kliniek is een unieke uitgebreide gezondheidszorg faciliteit. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag. In het weekend zijn wij op afspraak geopend van 12.00 tot 18.00 uur. Voor meer informatie, bezoekhttp://www.emshealthclub.nl op onze “over ons” pagina.

Lees meer:
EMS training afvallen

 

Previous post Hoe haalt u het meeste

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *